Tuesday 8 May 2012

terapi untuk mama-satu permulaan

Alhamdulillah, apa yang dirancang hampir berjalan lancar.

Malam ni, 8hb may 2012 overnight di bandar kota kinabalu. Esok akan terbang ke LCCT, insyaAllah langsung ke Kuala Selangor. Semoga hajat dan perancangan baik ini akan dipermudahkanNYA.

Selamat malam.

latest update:

Alhamdulillah, seminggu menjalani terapi ibu mengkhabarkan perubahan badannya. kekerapan kencing di malam hari sudah berkurangan, sakit-sakit sendi lutut berkurangan, badan lebih ringan. adik yang memantau prosedur terapi juga akan memantau pola pemakanan harian ibu. InsyaAllah ibu akan berada di sana selama sebulan.

secara peribadi saya lega kerana tidak mengambil masa yang lama untuk membuat keputusan ini. apa yang saya hajatkan, setiap peluang yang mungkin membantu kita usahakan. saya tak mahu penyesalan dibelakang hari sebagai mana yang berlaku ke atas arwah ayah. selagi ada peluang kita usaha mana yang perlu.

perkara ini juga memberi satu semangat saya untuk mencari peluang perniagaan dalam bidang kesihatan. ramai kerabat keluarga disekeliling yang memerlukan terapi kesihatan. hospital kerajaan atau klinik tidak mampu memberikan mereka perhatian yang sewajarnya. alternatif lain perlu difikirkan.

saya mahu berbuat sesuatu. apa itu.?

No comments:

Post a Comment