Tuesday 26 June 2012

Wendy & Joyce

Ahad menonton Saffiya di TV9
Saya amat menyukai rancangan ini, rancangan majalah tv. banyak info fesyen muslimah yang boleh diperolehi di sini selain pendedahan maklumat kejayaan dan kerja rakan-rakan di luar.

saya tertarik dengan satu paparan minggu lalu
Wendy-Joyce; seperti kedai online yang biasa kita jumpa cuma apa yang menarik produk yang dijual di sini boleh dikatakan barang paling murah yang pernah saya jumpa dalam jualan online. satu barang boleh pakai untuk lebih 10 style yang berbeza. macam tak percaya je kan.
sumber: wendy-joyce.com


Untuk lebih lanjut cubalah berkunjung ke butik online mereka wendy-joyce.com.


Could you imagine it? Mulanya saya tidak faham apa yang cuba ditonjolkan oleh pengusaha butik ini. bila saya melawat website beliau, owh rupanya begini. apa yang boleh saya katakan ianya ide yang super kreatif dan super jimat. saya cadang nak ambik satu and berusaha untuk menggayakan 20 gaya tersebut. OMG

sumber: wendy-joyce.com

No comments:

Post a Comment