Thursday 19 April 2012

sedang ingin bercinta

"Aku sedang ingin bercinta kerana
mungkin ada kamu di sini aku ingin"
aduh! terniang di telinga rentak dan lirik lagu ini

yup. memang terasa sangat ingin bercinta ketika ini
begitu membara perasaan itu, berkobar-kobar dan bersemangat sekali
di dada ini sepertinya ingin melepaskan keinginan yang begitu teruja sekali


Saya terlalu banyak menyintai sehingga tak tau memilih yang mana satu
apa jenis cinta sampai begitu sekali
Erm ni la ni. saya mabuk cinta untuk berniaga
terlalu sangat teringin. sekarang ini saya sudah mula berjinak-jinak dalam lapangan ini
kalian lihat saja page Women Variety dan Hijab saya
satu usaha penjinakkan dalam lapangan ini
sila doakan saya akan terus bersemangat untuk belajar dan memperkuatkan azam
AMIN YA ALLAH.










No comments:

Post a Comment