Tuesday 3 July 2012

ada apa dengan blogger

salam teristimewa
sedar atau tidak nowdays penglibatan individu dalam dunia blogging semakin menjadi-jadi
saya adalaha salah seorang pembaca blog; personal blog, blogshop antara kegemaran saya sendiri
ada blog yang saya sangat admire, ada yang buat kepala tambah serabut, ada yang sakitkan mata ni dan banyak yang membahagiakan jiwa lara ini

tapi saya masih tidak berpuas hati
ada sesuatu yang saya cari antara blogger yang berpusuan ini
saya masih belum menemuinya
apa yang saya cari?
saya mencari yang sederhana, yang sebati dengan jiwa ini
sukar untuk diungkapkan dengan perkataan

dan mengapa saya menulis blog ini
adakah ini blog yang saya cari selama ini?
Erm rasanya bukan. blog ini masih belum memenuhi piawaian itu
saya bukan penulis yang baik 
saya bukan pencari maklumat yang baik 
saya malas menelaah
dan malas lagi banyak yang saya tak mau sebutkan lagi..

saya cuma mahu:

1. satu hari nanti bila saya search atau google alamat blog ini saya boleh membaca kembali dengan komen yang banyak ke atas tulisan sendiri

2. memory atau isi hati saya pada waktu itu tidak hilang dek arus masa

3. saya belajar memperbaiki diri

tamat

No comments:

Post a Comment